2011

Då va du här. Året alltså. Allt annat är borta, men fortfarande kvar.

Livet letar sig fram på luriga vägar. Vägar man inte alls var beredd på men som man ändå känt legat och lurat ett bra tag. Mitt ankare och min trygghet drog och där stod jag plötsligt ensam med byxorna i knävecken och fattade inte riktigt vad som hände. Ensam men ändå som en vinnare.

Mitt vikariat som jag påbörjade sommaren 2009 går snart ut. Får jag fast nu eller ska jag leta nytt? Jag letar dessutom efter en ny lägenhet som en galning eftersom att detta påminner mig mer om en ångestgrop än ett hem. Lite väl negativ men ja, så är det. Min sista inplanerade resa för året ska snart genomföras sen är det sommar.

Jag antar att det är nu jag ska kasta mig upp på vilda galopperande hästas och bara ha det jävligt gött. För fan va gött vi kommer ha det 2011. Allt kan hända. Ingenting behöver hända. Men jag hoppas. Fan sommaren 2011, jag litar på dig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0