WHAT TO SAY!

Singel och jävlig, har jag berättat det än? (har ändå varit singel i typ.. 9 månader nu hehe)
Inte helt olidligt men inte det roligaste jag gjort heller.
Tillståndet pendlar mellan total livskris och en behaglig tillfredställelse, lite som en paranoid person med andan i halsen en shot i ena handen cigg i andra och kåta tankar som mest handlar om hur ja ska erövra världen på något coolt sätt.
Paralyserad men ständigt på resande fot och den påminnande dunande baksmällan.
Göteborg och Sthlm har blivit tillflyktsorter, vänner har blivit skyddsnät, fester vardag.

Jag har ständiga planer på hur allt ska förbättras.
hälsan, hemmet, ekonomin, utbildning, vardagen och sättet som jag ser världen på men jag låter det vara ett tag. Först ska jag få kvällarna att bli mindre olidliga. Jag vet inte hur än. Det kommer.


IAF jag har sjukt coola vänner, går på sjukt coola fester, har erövrat sjukt måna sjukt coola festivaler.. Har fått löneökning, bonusar (resa till marocko + en extra månadslön i december. fatta vad jag är glad), sticker till NY i december med familjen och snart kommer den harmlösa snön.

fuck me, jag är fan glad och med trallande steg påväg mot en ljus jävla framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0