Så fort fick jag åka hem igen..

Har fortfarande feber tydligen.. Känner mig lite hängig, snurrig och sjukt sliten... . Men det är så satans tråkigt. Det är inte lätt för en person som faktiskt gillar att jobba inte får jobba.

Svärmor hade skickat hem en film till oss vilket var jävligt vältajmat..
Män som hatar kvinnor,, har ni sett den?.. den finns tydligen som bok också.. Skriven av någon wierd snubbe..

SKOJAAAA.. Jag är rolig när jag är krasslig.
Jag har sett den nu, läst dom innan men det var längesen så jag hade hunnit att tappa så pass många detaljer så filmen var faktiskt bra.. !!

Jag saknar mina katter något så ENORMT mycket... Min mamma och pappa har adopterat dem. Kul för kissarna att ha ett kus att kuta runt i istället för mina 40 kvm som jag har att erbjuda.. men tråkigt för mig. MYCKET tråkigt för mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0