Rastlös


Daniel sitter och pillar i photoshop så jag tog till paint och pillade med bilder jag med!
Fy fan vad stilig jag blev.

(Daniels resultat blev lite snyggare gå in på hans nya blogg och kolla.


Här blev det snurrigt i Daniels fina brills.


Jag fick ju la la och vin av mina snälla avdelningskompisar!!!


Var på tjejmiddag i lördags med och blev kompis med en SUPERFIN katt..


Jag dansade i lampan för Daniel.. Han gillade det inte.. Sen trillade lampan ner.


OBS! (HÄR VAR EN BILD PÅ DANIEL OCH NALLEN OCH BOKEN INNAN MEN EFTERSOM ATT DANIEL ÄR KÄNSLIG OCH INTE POSADE PÅ DENNA BILDEN SÅ VÄGRAR HAN ATT GÅ UT I MEDIA MED DEN, fucking tönt) OBS!
Han och nallen fortsatte att läsa i den tråkiga boken.. Och ignorerade mig mer än vanligt..

Så nu ska jag nog laga lite mat istället...


NÅGON ÄR FRIIIIISK IGEEEN :P


Kommentarer
Postat av: LINA

AW min lilla elvis :)

2009-09-10 @ 12:55:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0