Jag är tjock

Hej jag heter Nina och jag är tjock.
Iaf om man litar på den elaka mannen i hissen i morse.

Jag var snäll nog och "höll" hissen åt den lilla tunnhåriga mannen som fyllde hissen med diverse kontorsarticklar från IKEA. Han hade saatsat på en ny kontorsstol i skinn och den klassiska IKEA palmen. Jag tror mig kunna urskilja ett skrivbord och en papperskorg också. Alltså allt man behöver när man ska göra fint på sitt kontor.

Såklart så måste jag sen vänta på honom eftersom att han hade ett av de lite billigare kontoren som ligger lite lägre i byggnaden så han måste tränsa sig förbi mig med alla sina saker..
Mitt i allt när jag tålmodigt står där och ler menande åt honom så säger han

"kan inte du bli lite smal och smyga dig förbi här"?
en hundradels sekund senare skriker han
"FÖRLÅT SMALAREE, jag menade smalare".
Jag skrattade åt honom och kastade ut papperskorgen och åkte vidare uppåt..

Direkt när jag kom in på mitt kontor så tog jag fram ett suddgummi och gav detta ett par gem-ben och gem-armar och ett litet häftmasse-huvud. Denna lilla kontors-voodoodocka eldade jag sen lite på, jag bet i en, jag la den i ett glas med vatten.. jag stack den med häftstift... Hoppas att han fick ont.






Kommentarer
Postat av: Daniel

Fick du med dig nåt hårstrå från den tunnhåriga mannens huvud då? Annars funkar väl inte voodoon?

2009-09-28 @ 20:39:25
URL: http://tittahanbloggar.blogspot.com
Postat av: Ninja

Jodå..

2009-09-28 @ 20:49:55
URL: http://enannanfemma.blogg.se/
Postat av: Louise

Amen shit ärligt talat, du skulle slängt ut alla han skit saker igen o sagt "varsågod, håll du dörren själv nu gubbjävel!" Sån iddi!

2009-09-30 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0