Idag vill mina fingrar skriva

Det känns som om att antingen ska man vara supermycket hemafru, koka lingonsylt, suga kuk och disciplinera mexikanarna som raffsar i din trädgård eller så ska man vara så sjukt mycket rock n roll.
Fortfarande suga kuk men med koks i näsan och en JD shot fastlimmad på läppen.
Jag vågar skriva såhär pga Anka tider och hennes nu oerhört välkända citat, förlåt för språkvalet föräldrarna men det var hon som sa det. Inte jag.

Jag vill bara vara mig själv, käka en calippo på ett syndigt sätt ibland.. Ibland blir jag galen och dricker en shot för mycket och fylleringer hem till mina föräldrar klockan 3 på natten men oftast så jobbar jag och lagar halvfabrikats käk till min studerande karl. Jag kommer aldrig (antagligen) att bjuda hem alla min vänner på bullhäng alt. glöggfest..  Jag är för lat.

Jag har även gått och blivit gatublind, jag tror att det är ett ord som jag själv hittat på. Det innebär att man av en eller en annan anledning slutat att uppmärksamma folket runt omkring sig.  Använd det, det är ett bra ord. Ni får det av mig. Det låter roligare än att man är folkskygg/ignorant.



Någon som ska på tatueringsmässan i Malmö nu i helgen.
SNÄLLA.. ?


Kommentarer
Postat av: annette

jag o tess ska dit, häng på. puss

2009-09-30 @ 23:46:36
Postat av: Sara

Hade gärna velat, men jobbar som en idiot hela helgen. Eventuellt söndag i så fall.

2009-10-01 @ 08:52:21
URL: http://lovemusicandlyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0