Back on track

som vi löpare säger. Vad tror ni är hon sprintern, häcklöparen vad hon nu än vill vara är hon en han.. ? Är dom testerna gjorda och offentliggjorda än?


Första dagen på mitt jobb idag, VD:n kommer och tar mig på pannan och säger "du borde inte vara här idag" så jag svarade med ett leende och berättade att jag hade saknat honom för mycket för att kunna motstå.
Tror ni att jag kommer att få fet löneökning och få följa med på alla hans resor nu när jag omförhandlar mitt kontrakt? -hoppas-


I morse när jag vakande visste jag precis om vad jag skulle skriva idag, men det var då det.. Nu har jag helt glömt bort vad det var jag ville berätta men jag lovar att det var sjukt kul!


I Helgen kommer dom som ska försöka att resa jorden runt gratis... Dom har iaf lyckats med att få gratis inträden på diverse tällen och var sin tatuering. Det är väl i ungefär samma prisklass som en jorden runt resa? :P AAAHJA man ska alltid börja någonstans.


PEACE OUT YOs ond HOEs


EN SÅN VILL JAG HA!!!  Svin coolt med blommor i konturen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0