Jag har glömt att skryta.

Jag  har ju sparat lite.. eller ja.

Varje gång jag har tagit ut pengar så har jag samlat all växel inkl lappar i ett halvåt lite drygt.
Jag satte in dom på ett konto nu för några veckor sen på ett låst konto. 10 600 stålars.

I början var det bara en kul grej, sen blev det en manisk sak, jag tog ut 500 spänn bara för att jag skulle få mycket växel.
Om jag någon gång skulle ha för lite pengar på mitt busskort och jag var tvungen att stjäla pengar ifrån min sparburk så var jag tvungen att "straffas" för att jag tjuvat ifrån mig själv ock lägga dit minst dubbelt så mycket igen.

10 600 på mindre än ett år i bra växelpengar, utöver det jag vanligtvis sparar.
Jag kommer att bli rik.



This is me seaking love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0