5 dec och fram..



I Fredags gjorde jag någonting, måste fråga D om vad det var.
JO visst fan, vi drog hem till lilla Maria och hennes karl och lekte par ett tag. Vi drack öl och samtalade om väder och vind, spelade spel och lyssnade på musik.
Jag och Maria blev glada i hågen så vid halv två bestämmer vi oss för att gå ut och dansa. M's karl hatar det stället vi ville till så han stannade hemma.. Daniel känner inget större behov av att umgås med två halvfulla brudar så han beslöt sig för att åka hem.
Jag och M hade en bra kväll iaf, som the old days men vi var äldre.

På Lördagen vaknade vi sent.. Mina föräldrar hämtade oss vid halv tolv och vi åker till några släktingars stuga och grillade för sista gången i år, drack glögg och bara tog det lugnt.
Direkt när vi kom hem igen drog Daniel iväg på klassfest, jag drog till danmark med några vänner.. och fler.
Kom hem 8 på morgonen någon gång. Galet. galet. MMM imorgon blir det hardcore superstar med samma gäng igen.
fint.


lite bilder... random. Bla på doingtheworldforfree.com gänget! SÖTA VA!








Någonstans i köpenhamn i somras...




Jag leker fontän...



SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0