Hon måste helt enkelt hata blommor

Mamma jobbar på ett dagis, eller hon är förskolelärare och delägare faktiskt! MUCHO viktigt!

Ja och om man jobbar med barn så får man ibland uppleva en del helt underbara kommentarer och handlingar utöver blöjbyten, spyor och snoriga fingrar och överläppar .. (iiihhuucchh, jag kommer aldrig jobba med barn o gamla.. dom luktar kiss båda grupperna)

Som en liten pojke i ena barngruppen som hade plockat massor av blommor i sin "keepa" till en av flickorna i samma barngrupp för han var så kär i henne som man kan bli när man är 4 år.
När flickan får dessa blommorna slänger hon bara iväg kepsen och går därifrån.
Senare när dom var ute och gick sin dagliga promenad genom trygga lilla Vellinge så säger han till min mamma.. Du gunsan, Emma måste verkligen hata blommor..

varför kan man inte alltid ha så enkel och felfri tolkning på livet..

Om man raggar på en grabb och han dissar och man berättar det för närmst sörjande dagen efter..
"Jag försökte fånga en grabb igår men jag tror inte han gillar blondiner för han bara skrattade och gick"

Daniel gick inte snabbt nog det är därför han har fastnat med mig.. MOAHAHA.

Snart vecka 25, 26, 27 och 29... LÄNGTAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0