FAVVIS I REPRIS

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln som svar på frågan
4. Fuska inte

1. Hur mår du idag?
Deliverance
true that!

2. Kommer du komma långt i livet?
Save me
Detta är mitt rop på hjälp.

3. Hur ser dina vänner dig?
Paper planes
Thats the way i want it

4. Kommer du gifta dig?
Fire
vatten och jord.

5. Vad är ditt livs themesong?
Rötter
Jag älskar dem.

6. Vad e ditt livshistoria?
You and me and everyone we know
SÅÅÅ sant.. våga vara själv.

7. Hur är/var skolan för dig?
Zigenarliv dreamin
Haha, så sant så.

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Bra, bra
"låt mig leva på avbetaningar" HAHA.. jag som inte vågar ta CSN-lån ens.

9. Hur kommer morgondagen vara?
Das modell
TYSK=humor, rutin...och kass.

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Like a lady
"kiss every man while you still can, like a lady" gud ja ;)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Flyg du lilla fjäril
OH JAG VILL

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Vem vet
..............................................


13. Hur är det med ditt liv?
Smokin' and ridin'
Jo, så är det nog, gangster haha.

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Riot
Yeah, party on dudes :P

15. Hur ser världen på dig?
batter up
Men skärpning nu för fan!

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Let me go
"It's always something in the way, its not me.. its you"

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Work it
"Lets gets drunk its gon bring us closa"

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
can you feel the love tonight
OK JAG ÄLSKAR SIMBA!

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Speciell
ja, men bara vid speciella tillfällen! haha

20. Hur kan du göra dig själv glad?
Skeleton song
Denna låten gör mig faktistk deprimerad

21. Kommer jag nånsin ha barn?
U got it bad
HAHAHA HA HA HA.. oh shit.

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
radio nowhere
"I was trying to find my way home"

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Save me
Ego som jag faktsitk är

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Birds
Fin fin låt som jag önskar att jag skrev.. men så är inte fallet.

26. Vad är min danssång?
hope ypu're happy now
Lite aggro nydumpad "fuck the world" dans?

27. Vad är några tips till mig?
Till dom ensamma
HA HA HA HA HA, okej.



Tystnad dödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0