ska på bröllop

Vad ska man ha för kläder på ett bröllop?

Jag känner mig bekvämast i baggy jeans, sneakers och en hoodie. Kanske inte så passande?
Klänning känns som en överdrift men det kanske är det jag borde satsa på? Det är inte så att jag är världens pojkflicka och inte kan gå i höga klackar eller så men jag känner mig helt enkelt bekvämast i bekväma kläder, jag gillar inte att utmärka mig för mycket så jag klär mig gärna så relaxed somdet bara går.. Men ja. Nu är det ju bröllopp, nu kommer ju alla att vara överdrivet finklädda.

Men den får inte vara vit, svart eller röd. Och inte halterneck eller axelbandslös. Inte för kort och inte för tight eller urringad. Inte för modern lite mer klassisk..  haha..  Var köper man en sån klänning? Inte HM style utan lite mer.. kvalité?!


Kommentarer
Postat av: Milloo

NINA

jag har en jätte fin klänning som kanske passar dig?

Inte för mkt krimskrams som jag vet du inte villha. KKRAM

2008-07-30 @ 23:18:11
URL: http://millasbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0