Pälsbollarna är utbytta

Mot en hårboll. En Hund som kallar sig för Harry.

Jag och Harry har utvecklat en väldigt okomplicerad och fin realtion. Jag säger sitt och vad gör ha, jo han sätter sig. Jag säger tass, vad gör han? Jo han lägger sin tass i min. Jag springer in i vattenspridaren och han deltar i min lek! Jag kan prata med honom i flera timmar utan att han tröttnar på mig sålänge jag använder en pipig röst, han avbryter inte mig en endaste gång! JAG HAR EN NY BÄSTIS.

Hårbollarna bor numera hemma hos bror min, dom är nöjda där i ettan. Dom är iof nöjdå sålänge de har en fönsterbräda att sitta på och någon som sitter och snackar skit med folk vid datorn som dom kan ignorera, om dom inte är hungriga dvs då jälvar är dom fjäskiga.

Och nu helgens bästa konversation

T: Jag blir så gasig av cider.
N: Jag med, gas på engelska då.
T:?
N; Ja bensin, jag blir tankad. 

långdragen och somliga vågar även påstå att den är tråkig.. men för oss är  det humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0