Lö Parents is himma

Fick ett par nya vita converse, och clear eyes som jag kan använda, sen hade dom köpt ett gäng fina mörkeskläder som inte alls var fina så det fick jag snällt men bestämt tacka nej till hehe. (sen när såg mina föräldrar mig i sådana kläder som de köpt??) IAF.. jag är bortskämd och otacksam. jag fick iaf ett par skor och bra skit att ha i ögonen när man är bakfull och ska jobba :) nu ska vi bara se om daniel blir glad för de saker dom köpt till honom.. NANANA.. OH det är så härligt att ha någon att prata med igen :)

På fredag blir det kanske helsingborg om jag orkart kan och vill, är ganska sugen på att bara slapppa faktistk för jag ska jobba hela helgen.


Och mamma har fortfarande inte fått sin resväska som dom loosade redan innan de äntligen kom med i ett plan mot USa.. "stackarn" har förtt löpa hen heeeelt nyu garderob.. skor väskor, tröjor osv osv STACKARS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0