Lata dagar

Ledig som fan idag, drog till Emma och försökte att mysa med emilia men hon hatar uppenbarligen min närvaro, inget otippat egentligen alla under 16 börjar att gråta när de ser mig. Hon var otroligt söt iaf och gillade mina presenter woho.

Imorgon kommer de äldre hem, ska bli najs att ha någon att trängas i sofforna med.

Nej sista städrycket nu innan jag somnar i soffan, fint skare va!




JAG VILL MÅÅÅÅLA, på stora dukar. jag vill ha nya kläder, jag vill fixa håret, jag vill börja bygga naglar igen.. och träna.. sluta röka.. jag vill läsa min bok och slippa att städa :(

hejdå på er

Kommentarer
Postat av: Tes

Jag vill pussa dig :) En stor blött en på kinden.

2008-07-24 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0