Jag och Mariella

Sitter och lyssnar på musik med mitt feta ljudsystem... hrm. eller ja jag ljög.. genom min bärbara lilla sketna datamaskin... Musik bör lyssnas på genom ordentliga högtalare, annat är synd!..

Kom iväg till sticky igår, fan skötet är härliga.. halva priset på drickan innan 22 på kvällen.. det och man fick höra en skönsjungande liten påg sjunga om en baseball spelare i USA som tydligen blivit mutad.. Oh well det var bara en låt.. dom andra var OK :P Träffat den bästaste duden till min dude med.. Snälla pågar.

Imorrn blire pre-party hos "oss". Kan nog bli najs.

Ikväll är jackan iväg med sin bror och glor på bruce vårsten.. så jag sitter här i V frölunda i hans tvåa.. och lyssnar på bra musik genom dåliga högtalare.. haha... Fuck me vad jag är tragisk ;) får gå ut och gå en sväng och i-pod tänka sen kanske.

Nämnde jag att vi kom hem från turkland igår? Najs som fan 37 grader i luften och 30 i havet.. Man överlevde inte.. 31 grader när vi landade förra veckan och det var två på natten haha.. SJUKT VARMT.. man blev svettig av att blinka när man låg på stranden. Men det va najs, nu har man varit utomlands med sin man med.. Tråkigt att behöva åka hem på söndag bara :/ vafan kan jag inte bli kär i pojkar i malmö istället för.. :/  fuck u malmö. fuck du jackan som inte bor i malmö :P

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH saknar mina små söta kollegor och vänner och familj och katter MASSOR. OOOh fatta vad jobbigt det är att inte kunna gosa med sina pälsbollar när man vill, eller ligga o kramas med mamma i soffan och snacka om saker som man inte vågar prata om med någon annan :(




Kommentarer
Postat av: milla

Hoppas ni hade det helt underbart :D Ses my love. POuss

2008-07-06 @ 02:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0