Honom minns jag

Hittade ett gammalt mail.. då jag fick svara på ett gäng dumma frågor. Sen tolkade han fritt och utgick ifrån mina svar då.. såklart.. ja läs haha. Jag minns inte frågorna bara men man ser mina svar så man kan la gissa sig till frågorna. 

 
1. Svar på fråga ett beskriver dig själv som individ (frågan va väl i stil med, vilket där ditt favoritdjur)
Du svarade KATT.
det betyder att du är en överlevare. du visar dig kall och stark inför andra människor. ingen får se svagheten inom dig. Du är mjuk och kvinnlig men kan göra rejäl skada ifall man inte passar sig.
 
2. Fråga två beskriver din syn på sex  (Är galset halvfullt eller halvtomt?)
Du svarade först fullt sen halvfullt, sen att det berodde på sammanhanget!
Du vet vad du tycker om, du vet vart du vill och oftast med vem du vill. sex är en stor del av ditt liv, förmodligen så njuter du själv av din kropp och vet vad du går för. (Det där var nog mer önsketänkande från hans sida, eller från min eller kanske Daniels, vem vet :P)
 
3. Fråga tre beskriver vilken sorts partner du söker i livet. (INGEN ANING om vad frågan KAN ha varit)
Du svarade humlor
Det svaret hade jag aldrig fått förut men du la även till att någon i din släkt är en humla.
du söker en fri kille som ska ta dig på äventyr, du gillar den udda killen som sticker ut. Han ska vara där för dig samtidigt som han ska vara sin egen individ med egen fritid. Men du väljer endast den udda killen som verkligen visar att han vill ha dig. och då menar jag inte bara för sex utan för livet eller längre period. 
 
4. Den här frågan beskriver hur du bemöter motgångar i livet och överraskningar.  (Vad drömmer du oftast om?)
Du svarde återigen väldigt utförligt  bla sand mellan tårna, att du var på en strand , att det var natt och tittade ut mot en brygga osv osv. men du sa även, du inte brydde dig om vad som finns bakom dig men du visste att någon/någonting var där.
Du är inte rädd för motgångar för du har varit med om många. Du är en stark tjej men tom inuti. Du behöver och vill kanske omdvetet fyllas med kärlek eller någon finns där oavsett vilket humör du är på. Han ska kunna ta att du balla ur ibland. Du vill gärna ha med någon när du har problem men inte vem som helst.
 



Jadu, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0