Det blir inte alltid som man tänkt sig....

... och det är kanske inte alltid negativt?

Blev skötet i helgen som planerat men utan T, damen hade gått och skaffat sig feber så Ullared får vänta tills nästa gång.

I onsdags blev det partaj med kidsen man hängde med när man var riktigt liten, slutade med en ordentlig fylla och en blåtira. Damerna runt 18-års åldern i malmö ska man inte leka med. Så nu är jag inte bara en ninja med en halv framtand, jag är en ninja med halv framtid och blåtira.

Torsdagen vaknade jag i Louises säng, jag inser att jag inte är hemma men jag tror att jag är hos Daniel så jag snurrar runt i sängen och ger en sovande Louise en stor våt puss på kinden. Aja hon kunde vaknat på sämre sätt plus att vi hade något att skratta åt i en halvtimme. Senare under dagen försöker jag att få mitt sinne att hitta ett hem packar ihop en väska på 15 min eftersom jag råkade somna i soffan när jag väl kom hem till huset igen och sen slänger in mig i ett tåg mot göteborg. WOH. Jag tror mig minnas att jag köpte något av en telefonförsäjare med? aja det märker jag när jag får hem en mobil eller något ha ha.

På fredagen hyr vi 2 filmer och köper 40 kg godis, MMMMMMMMM... snusk, snusk,snusk.

På lördagen går vi på IKEA med "svärmor" och sen lyckas jag slänga ihop världens godaste middag till mig och han. Sen lyckas jag hälla i mit 90% av en vinflaska och tvingar Daniel att hänga med och dansa. Väl på stället super vi bort allt för mycket pengar, blir kanonfulla och dansar hela natten lång. Jag älskar att ha en pojkvän som gillar att dansa :)

Hela söndagen spenderandes bakfull som en get i en liten 90 säng med den underbaraste mannen i världen.. Sen blir det panik för tåget går och vi hade planerat en fika i stan innan mitt tåg gick.

IDAG har jag jobbat, sen mötte jag fru T och vi lekte på diverse lekplatser och hade sådär kul som bara vi kan ha.

Imorgon ska jag äntligen träffa gumman och hennes lilla gumma :) Vad köper man till en nyfödd unge? Något speciellt dom gillar att käka?  AHHH aja det blir nog bra. Alla barn gillar ju godis.

Och i ÖVERMORGOn kommer mina älskade föräldrar äntligen hem från staterna, faktiskt saknat dem lite :/

Så där har ni min veckoplanering.. ! :) TJING

Kommentarer
Postat av: D

.. o jag älskar att ha en flickvän som jag älskar :P .. ge mig ditt jobbschema över augusti så jag vet när jag kan trakassera dig..

2008-07-21 @ 23:11:35
URL: http://tungspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0