bra skit

idag är det fredag, idag kommer daniel till mig.
Mina föräldrar är fortfarande fast i Boston utan sitt bagage.
Milla och Edde kommer hit och leker svenssons med oss.
Jag har varit ledig hela dagen, städat. plockat och sånt bra.
Ska möta maria och fika i stan om jag hinner.

I onsdags blev det suchi med gänget på stället, efter det drog vissa av oss vidare och pimplade alkohol och snackade sex. Längesen!

Imorgon blir det kanske en tur till bokskogen och sen fylle i parken, sen blir det förfest hos lillan och efter det så... KB? Debaser? Kvällen är ung.

På söndag ska jag jobba lite snabbt (hoppas inte!) och sen blir det att åka hem och säga hejdå till sin pojkvän som kör hem till skötet igen.

MEN nästa vecka kommer Tes hem från sin semester och vi ska dra till ullared och fynda, inte för att jag har ett hem att fynda till men det är ett sånt ställe man måste ha varit på. Efter ullared blir det en skön helg med min bästa T hemma hos min pojkvän. Kanske lite utgång med? Vem vet?! :P

bra vecka framför mig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du att din pojkvän är lite lik den lilla killen i räkostreklamen? :)

2008-07-15 @ 11:38:26
Postat av: Pojkvännen

Ser ingen likhet.. Men tar det som att jag bara är söt då.. tack för komplimangen.. (whoever it was)

2008-07-15 @ 20:34:01
Postat av: Maja

Det var en komplimang, jag fnissar varje gång jag ser den och tänker att det stämmer så bra överens med El Niño också. :)

2008-07-16 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0